Monday 11 February 2013

I LoVe My FaMiLy =)

assalamu'alaikum..

this time teringin jugak nak update pasal family duh!!~ sape tak sayang family kan?? <3 I love my family damn much.. I was nothing without them, they're my everything.. my soul, my love, my life... *aceee ayatt!!!~*



i LOVE my family with much love <3

first of all, let's start with the ketua dulu yaa!!~ my hero, my king, my first love.. hehe.. my beloved ayah.. En Muhammad Rusli Muhammad Noh.. dia sangat sangat sangat sporting.. he allows me to explore almost everything as long as I know the limits.. he loves making jokes but once dia dah marah, sume orang tutup mulut, senyap, tak berani nak cakap pape.. *shhhhhhh!!~* tapi jarang laa beliau nak marah-marah nih!!~ >.<

I love u ayah <3

<3 <3 <3

busy time.. always !!~
ayah's cutest darling =P


p/s : my ayah did say 'kalau nak letak gambar ayah into ur blog, tangkap gambar yg smart2 siket..' sigh -.='

then comes my umi.. the queen of my heart <3 I share almost everything with her.. from the normal, not-so-serious issues till the tiniest ones!!~ she knows my heart well.. and..... she's a good listener of me. she even knows who my crush was and is.. hehe kalau sembang ngan umi buleh tak tido kitorang dua.. beliau layan jek sume kerenah aku.. thanx so much umi.. I love you and I need you.. aye cayunk kamoo umi!!!!!~ <3 


mrs Noor Aisah Osman. wo ai ni <3

like damn much!!~

next, my little brother.. haha :-D naaa.. not little anymore :-P beso panjang dah orangnye.. dia dengan aku teramatlah kamceng sangat.. (berterabor bm aku) sume mende pun aku nak share ngan dia.. dia setia and sudi mendengar tapi lepas tuh, haa aku kena tadah telinga dengar dia komen pasal sume sekali yang aku cerita tadi.. huhu :') aku sayang dia tau. sayang ketat-ketat.. and lupa pulak, nama dia Uwais AlQarni (smart tak nama?? >.<)

abang : 'kalau gambar aku tak smart, siap hang!!' sigh +_+
kitorang meme satu geng <3

my little sis.. ayu orangnye. soft-hearted, kind-hearted punye orang.. tapi yang paling aku kesian kat dia nih, orang musti tertukar aku ngan dia.. orang cakap aku adik, dia kakak.. cian hang maria.. :'( (yahoo!!!~ aku still nampak muda :-))) nama diberi Maria Al-Qibtiyah.. kiranye name dia laa yang susah nak disebut.. terbelit-belit lidah orang nak sebut nama dia dulu-dulu.. again, cian hang kan??? o.0

and dia sangat manja!!~ nak cakap ngan dia kena pilih ayat bebetul.. kalau tak, dia T_T
umi's little angels

and lasttttt sekali..... adik aku yang paling last. Fatimatuzzahrah.. dia nie paling gangster laa kononnya.. ganas yang amat.. hampir sume orang mesti akan gaduh ngan dia.. tuu belum lagi dengan kengkawan dia kat sekolah tuh!!~ kalau dia baik ngan kita, dia sanggup bagi and share segala-galanya ngan kita.. TAPI once kita bergaduh ngan dia.. haaa siaplaa!! barang yang dia bagi 10 tahun lepas pun dia buleh mintak balik tau.. hihik >.< :-P tapi kalau bebetul baik ngan dia, orangnya sempoi saja bah!!~ nggak usah risau seyh.. 

minah brutal blerrggghhy blur :-P
haha.. that's all.. tercapai jugak hasrat hati jiwa raga bakul aku nak post entry pasal kekasih-kekasih hati aku nih.. do enjoy it.. xoxo peace yo!!~

assalamu'alaikum... :-) 

No comments: