Friday 8 February 2013

elfaeza ul haq : my not-so-very first attempt

assalamu'alaikum...

whoaaa!!~ my second post o.0 

*bapak.. takkan tiap tiap kali post nak cakap : my first post, my second post, my third... blablablaa*

well, this time nak story-mory sikit pasal minat.. seryesli aku susah nak minat atau puji orang sama jantina nih but this time I have to admit that I truly, honestly, inevitably love and adore this one pretty lady.. hehe >.<

she is..... elfaeza ulhaq 


i actually love the skirt more <3 hihi :3


one more!!~ peace ^_^


tantek takkkk??? o.0

for me, ouh she is so lovely!!~ <3 like damn lovely.. aku tertarik dengan watak dia dalam drama Adam dan Hawa.. and from that moment onwards, aku rase macam dah terikut cara dia dalam drama tuh dah!!~ *for the very first moment aku terpaut dengan drama melayu.. sigh :-P* org cakap : if you love and adore someone damn much, you tend to imitate every his/her action.. [and nampak gaye memang aku yang cakap] aura gitu!!~ pergh kak elfa punye aura dah kene ke aku.. :-P

siket pasal dia.. dia nih orang singapore tapi dah lama dalam bidang seni nih!!~ and she loves reading = same thing i enjoy myself with.. and dia berdarah pakistan tahu tak.. and she's 27 years old.. okay aku dah tak larat nak cite pasal dia.. korang google laa ek >.< 

and u olls know what? i really love her with this crush of mine : dazrin kamarudin ngehehe :3 sesuke hati aku je kan nak match-matchingkan orang.. =P


pape pun, I do support u, sis elfa!!~ be strong and have faith in yourself because my teacher always advised me years back then when I was a year-4 student : you can if you think you can!!!

hua hua hua macam tak caye I'll post it in my blog.. never crossed my mind tapi mungkin sebab takde pape nak post kot tapi jari-jemari nih dah gatal nak update blog.. haaahhh!! kan kak elfa pulok jadi bahan aku nak update blog.. :3


hmmm.. next time, if I ever be this way again *mode : caca marba* aku nak story-mory pasal crush aku nih pulak laa!!~ if that time ever come and kalau aku tak dilanda sindrom kemalasan tahap gaban tak buleh blah punye.. ngehehe :3 :3 :3

ouh my!!~ <3 *mode : mengade.. menyampah.. -.-'*

ok!!~ that's it laa.. penat sudah!! -.= hope I still have the mood to keep on updating this blog..bla bla bla :0 .. xoxo peace yo!!~

assalamu'alaikum.. ;)


No comments: